RSS

aKU keCeWa dENgAN sIKaPmU


Aku kecewa dengan sikapmu..
kau kata kau sayang padaku,
tapi kau membuatku resah menunggu secebis jawapan,
kau kata kau rindu padaku,
tapi dengan senang janji kau mungkiri,..

apakah benar aku tidak layak bersama dengan orang secantikmu,
aku sedar,
aku tidaklah sepadan denganmu,
dari segi paras rupa,harta,dan sikapku,
aku cuma ada agama yang boleh ku berikan padamu,


aku tak mengerti mengapa aku dipersamakan dengan orang lain,
walhal aku tak pernah sama sekali melakukannye..
bile aku bersabar denganmu,
kau pijak kepalaku,
bile aku menasihatkn mu,
kau kate aku marah dan beremosi..
apa salahku..

aku cuma menanti satu kata dari hatimu,
namun susah benar kamu ingin mengucapkannya,
seolah2 aku ini tidak wujud dalam hidupmu,

aku juga punye sebuah perasaan,
perasaan yang ingin dibelai,dimanjai,dikasihi dan disayangi,
jika benar engkau menyayangiku n merinduiku,
berubahla kau untuk kebaikan kite..
bukan tuk diriku..

aku tidak mahu bertikam lidah denganmu.
SAYANGKU..cume kau di hatiku..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: