RSS

i'm not the perfect person

Saya tidak sempurna seperti yang awk pikirkan..
saya tidak sebaik seperti yang awk mahu kan.
saya tidak sesabar sperti yang awk jangkakan..

awak mahukan saya isikan kekosongan hati awak..
tapi pernahkan awak bagi peluang???
pernahkan awak fikir perasaan saya bile saya menunngu sebuah jawapan,
yang hanya awak fikir adalah hati dan perasaan awak

apabila awak melakukan kesalahan,
susah sangat ke nak mintak maap??
susah sangat kew nak pujuk saya??
atau siapa saya ini di mata awak..??

pernah tak awak pikir ego awak terlalu tinggi,
jika benar awak sayangkan saya,
awak perlu buang ego itu,
awak perlu percaya pada pasanagan awak..

tapi apa yang saya dapat???
awak samakan saya dengan ex awak..
seolah-olah saya ni terlalu teruk..
jika awak sudah bencikan saya..
mengapa awak tidak menyatakannya sahaja..
malah awak terus buat hati dan perasaan saya tergantung meniti jawapan di bibir awak..

saya tau saya tidak layak untuk awak lagi..
sebab awak tidak berniat nak pujuk saya..
saya akan pergi dari hidup awak..
agar awak tenang semula..

tapi percayala..
hati saya cuma ada awak..
terima kasih kerana pernah membuatkan saya tersenyum..
saya akan sentiasa mendoakan kebahagiaan awak..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

DeeBa said...

same boat as me..
tp dy buat dba lg terok dri nieh..!
mcm orng bodoh yg lnsng tadew maruah..!
dba ta kuat nk lalui sume nieh..!